Jeden z miliona pięknych wieczorów

To zdecydowanie jeden z najcudowniejszych wieczorów w moim życiu. Kiedy kładę się spać z ogromnym uśmiechem na twarzy i radością w sercu, kiedy nie znam jutra i może troszkę się go obawiam, bo jestem na samym szczycie unoszącej się góry, ale i tak jestem wdzięczna za dziś.
Jestem pogodzona z całym światem a przede wszystkim sama ze sobą i wiem, że ten dzień, mimo tego, że nie był przełomowy, był piękny i nie oddałabym go za żadne skarby świata. I Tobie też życzę takich dni, żebyś potrafił/potrafiła cieszyć się z tego, co otrzymałaś, nawet z najdrobniejszego prezentu jaki przygotował dla Ciebie kolejny dzień, czy też wieczór. Cieszył/-a się tak zwyczajnie z każdego oddechu, który wypełnia zakamarki Twojego ciała, każdego dźwięku wędrującego wesoło po skórze, każdego uśmiechu jakim zostałeś obdarowany i który możesz dzielić z innymi, każdego spotkania i każdej sekundy.
Z każdej chwili na tej ziemi,która była spokojna i przyniosła orzeźwienie. A jeśli taka jeszcze nie nastała, to wiedz, że niedługo nadejdzie – w końcu cały świat budzi się do życia ;).
Pisze to do Ciebie ktoś, kto też nie raz leżał przygnieciony duszącym popiołem i myślał, że tkwi zbyt głęboko by się wydostać – a jednak DA SIĘ !
Dasz radę być wyżej, niż kiedykolwiek mogłoby Ci się wydawać.
Tylko uwierz ! :).

„Nie możesz zmienić innych,
ale możesz zmienić siebie”

2 thoughts on “Jeden z miliona pięknych wieczorów

Add yours

    1. Też tak kiedyś miałam, podnoszenie trwało tygodniami a i tak później na nowo wszytko zaczynało się sypać. Moją motywacją jest Bóg, wiem że zawsze jest obok, bo nie ma sytuacji z której by mnie nie podniósł.
      Nie ma co zazdrościć, Ciebie też czeka to szczęście,tylko musisz się mu zawierzyć ;).
      Polecam też film „Love comes softly”

      Lubię to

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

